Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Woop woop

Kategori: Allmänt

Hej alla glada!
Hoppas ni har det bra och att ni inte har glömt bort mig helt! ;)

Mycket har hänt sen sist och det är allmän full rulle om dagarna.. men! ska verkligen försöka komma igång och blogga så mycket jag hinner nu och hoppas att ni kommer och hälsar på mig här inne igen :)

Sen slutet på förra året jobbar jag som personlig assistent och älskar mitt jobb :)
under dom senaste veckorna har jag jobbat häcken av mig men nu börjar det snart lugna ner sig lite så man kan hinna med livet också..
planen är när jag kommer in i mitt nya schema som börjar rulla nu i september och kommer in i mitt extra jobb jag har fått också så ska jag kolla lite på att fortsätta plugga lite på distans..
vad och hur mycket återstår att se :)

nee nu ska jag fortsätta jobba.. går av mitt pass kl. 9 så kan höras mer i morgon efter jag hunnit allt som ska göras

sov gott med er puss å kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: