Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Flower Power

Kategori: Allmänt

Kom precis hem, har bara hunnit stoppa in varorna från affären och satt mig ner en stund.
Sluttade jobba i Klippan kl. 9 i morse och körde direkt till Helsingborg och fixade extra jobbet snabbt och lätt.
 
När jag kom till pappa så mötte 2 super glada hundar mig ute vid bilen. Man vet att man är omtyckt iaf haha ;)
fixade lite på kontoret på pappas företag och åt lite innan jag och Darre körde hemåt med en snabbis inom Kvantum för hämta paket och handla lite kylvaror :)
 
Tänkte chilla lite sen fixa här hemma bara.. Börjar jobba kl.21 ikväll igen och jobbar långpass så slutar inte förens 18 i morgon så behöver ladda lite innan jag måste köra igen :)
 
Tycker tiden bara flyger förbi just nu. vet inte hur ni känner?! men jag tycker veckan bara hinner börja så är den slut igen ;O
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: