Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Nackspärr och myshelg

Kategori: Allmänt

Då va det ny jobbevecka och jag jobbar inatt samt 3 nätter till på raken sen har jag ett kort dagpass på lördag innan min vecka är slut.
Fick nackspärr igår bara så där huxflux mitt på dagen.. har ingen aning vad jag har hittat på ;o :sså nu har jag back on track sjalen på mig så hoppas vi det lättar lite iaf.Kan ju säga att det var inte det lättaste att tvätta mitt långa hår idag när man inte kan röra på huvudet utan det hugger varje gång jag gjorde minsta rörelse haha :(
Har haft en lugn helg; va ute och åt med pappa i Lördags.. väldigt mysigt samt vi gicknen vända på väla och kollade efter skor till pappa men dom enda han gillade va ju såklart slut i hans storlek!Sen jobbade jag på natten och va hemma vid 10 tiden på söndagen. Eller ja jag körde ju hem till pappa då för min vovve är ju där när jag jobbar.
Slappade några timmar medans pappa jobbade lite ute i verkstaden sen körde vi till Ikea så jag kunde handla lite fler ramar. Har nämligen beställt lite förstoringar på hundarna som jag tänkte skulle hängas upp :)
Sen blev det take away från Österns Pärla :) mums mums va det.. blev en promenad med vovvarna också mellan regnskurarna
jaha och vad har jag hittat på idag då?! Inte så jätte mycket faktislt.. fixade extra jobbet i förmiddags sen till pappa och gav honom pressent för han fylde 69 år idag!Sen började jag städa av lite ovanför skåpen i hans köl för vi ska måla om väggarna där. Sen hem och slappa lite innan det va dax att fixa sig för jobb. 
Oj va långt det blev idag.. hoppas ni orkade läsa allt ochbinte blev allt för uttråkade ;)
Puss och kram på er alla söta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: