Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Fragrance

Kategori: Allmänt

 
Så var det torsdag igen och jag har en natt kvar att jobba denna veckan och sen har jag ett litet dagpass på lördag som ska göras med.
 
Kom närstan precis hem till lägenheten och har satt mig ner och bara slappar lite.
Slutade 9 i morse på jobb och körde som vanligt till Helsingborg och fixade extra jobbet snabbt och enkelt :)
 
Tog en 7km pw med doggarna när jag kom till pappa men enligt Snobben tog jag alldeles för lång tid på mig när jag byta om till träningskläderna! ;)
Va lite stum i benen idag så får bli massa stretching ett par dagar nu så jag kommer igång igen.
 
Annars har jag bara varit på banken och satt in lite pengar på företaget och hämtat ett paket med lite nya parfymer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: