Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

ojdå!!

Kategori: Allmänt

Satt precis och beställde lite hundmat då den börjar ta slut både hos mig och här hos pappa.. dock satt jag och kollade lite på sportamore.se samtidigt och råkade visst köpa nya träningsskor haha ;)
som det kan gå när inte haspen är på ;O

ska strax hoppa in i duschen och ladda för jobb 22-09..
min äldsta bror är på kräftskiva här i byn så han kommer till hundarna senare så dom slipper vara helt själv tills jag kommer!

ska jag vara ärlig så ska det bli grymt skönt när jag börja på mitt nya schema för då kommer jag vara helt ledig varannan helg!

hoppas ni har en skön lördag puss å kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: