Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Njuter till max!

Kategori: Allmänt

God kväll
Hoppas ni har en bra fredagskväll vad ni än hittar på :)
 
Själv kom jag precis in från en 80 minuters pw med hundarna. Va riktigt skönt väder men gud va det mörknade fort! Tur det är cykelbana sista biten från byn hem till pappa..
 
Har inte gjort så mycket idag efter jag kom hem från jobben i förmiddags... 
har haft 3 riktigt jobbiga nätter på jobb denna veckan och det kändes verkligen idag.. humöret va inte riktigt på topp och hade en grym huvudvärk.. inte blev det bättre när det blev strömavbrott i 3 timmar heller haha
 
men nu känner jag mig som en ny människa och njuter av min ledig kväll/natt :)
 
Hundarna ligger utslagna och jag ska bara hänga lite tvätt sen tänker jag landa framför tvn ett tag innan det blir sängen för min del :)
 
Tog några bilder när vi va ute ikväll så tänkte jag bjuder på någon av dom
 
Glumslövs kyrka
 
 
Utsikten mot Landskrona från pappa
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: