Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Over the rainbow

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag ner till Tobbe på morgonen efter en sömnlös natt med feber, ont i halsen och en halsmadel som var så svullen så den spände och gjorde ont så jag visste knappt var jag skulle bli av.
Tobbe släppte precis bara alla låsningar jag hade i ryggen för så fort jag blir sjuk så fastnar jag ännu mer vilket i sin tur inte direkt gör att man mår bättre ju efter som blodet inte kan cirkulera fritt på samma sätt.
Vi bestämde också att jag skulle försöka få en tid på ÖNH-kliniken då min vårdcentral inet gör ett skit fast jag har gått med detta sen början på sommaren!
 
Körde till Malmö för jag skulle fixa lite till pappa där och samtidigt ringde jag och lyckades få en tid i Lund bara ! timme senare så det va riktigt skönt.
 
Inte lika skönt var det när dom gick ner med en kamera genom min näsa och kollade hela vägen ner till början av halsen :S
Han kom åt någon nerv också som tydligen går där som påverkar hjärtat så jag blev helt genomsvettig och mådde jätte dåligt :S
Nu väntar jag svar på halsodlingen som han tog på mig och det får jag svar på fredag om och då skulle vi även diskutera hur vi skulle gå vidare med det hela.
 
Mådde skit resten av dagen och på kvällen tog jag lite Alvedom och Ipren och lyckades faktiskt sov lite... Grymt skönt :)
 
Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt bara, inte lika mycket huvudvärk idag men har varit frusen hela dagen trots massa kläder.

Hade inbokat att jag skulle träna B idag så det var jag ute och gjorde på eftermidagen iaf :)

Nu ska jag se om jag får sova något inatt, frös så myket innan så jag la mig i badkaret i typ 2 timmar för att få upp värmen hahahhaha

Thats me ;)
 
nej natti natti på er alla så hörs vi och håll tummarna för att jag snart får bli frisk!
pusssssss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: