Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Wish you were mine

Kategori: Allmänt

God morgon

Vart tog solen vägen? Jaja man får ju mer gjort när man inte bara vill vara ute och njuta i solen ;)

Gårdagen började med 1 timmes PW och sedan var det dax för skolan och prov.
Tror det gick okej iaf men återstår ju att se ;O

Sen cyklade jag och handlade lite och sedan hem och fick lite mat i magen innan jag körde till pappa.
Slängde mig 1 timme på altanen först och solade (så jäkla skönt! ) innan jag jobbade lite :P
Var ju 21 grader varmt och det var även varmt i vinden... helt underbart !

Blev stallet senare och tömkörde lilla Madeira ♥





Idag kommer Katja och ska släppa lite på Maddisens låsningar annars ska jag bara fixa hemma och plugga.
Ha en bra dag så hörs vi

puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: