Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

God morgon

Kategori: Allmänt

Sovit lite si sådär inatt... huvudvärken är lite bättre idag iaf än va den var i går och det tackar jag för !!
Ska ut med lilleman nu på en promenad sen blir det lite plugg innan jag ska till skolan och skriva prov.
Håll tummarna för mig är ni söta :)

Annars idag blir det stallet i em och sen plugga efter det så inget märkvärdigt

men hoppas på att solen kommer fram sen hade varit grymt skönt !

Hoppas ni får en bra dag

kram

en liten bild på mig (från förra sommaren dock)

Kommentarer

  • Tina Håkansson säger:

    Hoppas provet gick bra!! Kram på dej!!

    2012-03-20 | 21:37:31
    Bloggadress: http://tinahakansson.bloggplatsen.se/
  • Camilla säger:

    Tack :)

    gick nog inte super men gjorde mitt bästa ;O

    kram

    2012-03-21 | 00:39:13

Kommentera inlägget här: