Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Don't look at me like that

Kategori: Allmänt

Har precis badat min skit gris till hund för vi ska till djursjukhuset i morgon och vaccinera.
Jag har ju en hund som älskar att rulla sig och allra helst i verkstaden och gärna precis där man har stått och slipat så han blir extra skitig ;)
 
Hade en riktigt mysig kväll hos pappa igår. Busade med lilla Elise och pappade grillade kött till oss alla i regnet haha tur det finns parasoll iaf ;)
Efter maten så blev det mys med loppan och vi kollade på Pippi ♥
 
Var hemma strax innan 21 och sen blev det bara soffan och film.
 
Idag har jag jobbat, varit på banken och sen har jag bara slappat faktiskt.
Gör allt jag kan nu för att bli frisk för vill inte vara sjuk mer !
Är fortfarande svullen i mandlarna men har 7 antibiotikatabletter kvar så hoppas dom fixar det.
Vill inte behöva gå till läkaren igen :S
 
Fick egen produserad honung av en av vågra kunder idag :)
Den är mycket vitare och fastare än den man köper i affären så ska bli spännande å testa den en dag sen.
Är egentligen inte så mycket för honung men man kan ju inte tacka nej :)
 
Nu ska jag kolla klart på Criminal Minds sen blr det sängen för min del så man inte är helt död i morgon :)
 
Måste börja sälja av lite hästsaker också är så onödigt att det bara ligger och inte används så ska nog ta tag i det i morgon och slänga ut lite på annons.
 
Natti natti puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: