Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I want your love and I want your revenge

Kategori: Allmänt

Då var vi på slutet av denna måndagen :)
 
Hade en riktigt bra helg med massa trevliga människor :)
 
Idag har jag jobbat *2 senhem och slappa lite och vämta på Belinda blev klar i stallet så vi kunde ut och motionera med hundarna :)
Det blev 1½ timmes promenad i Bruces skog och hundarna hade super roligt.
Tror dom kommer sova riktig gott inatt ;)
 
Blir duschen för mig nu och sen sängen och krama kudden lite.
 
Ska försöka komma igång med träningen nu och se om det funkar eller om jag blir sjuk igen.
Håller på att rensa ut alla toxiner efter streptokockera samt bygger upp med probiotika igen så kanske man kan hålla sig lite frisk :)
 
Natti natt och sov gott så hörs vi mer i morgon
Puss
 
Puma och Darre :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: