Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

God morgon

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan lagom seg efter några timmars sömn och kom på att jag har ju glömt och blogga på flera dagar :/

Har varit full rulle hela veckan med början i hbg på morgonen för jobba lite och sedan vidare direkt till pappa efter det och jobba hos honom med.

Darre har varit hos veterinären i veckan med sina tassar som bråar lite så nu har vi fått ett shampoo som vi ska se om det kan hjälpa annars får vi ta lite prover på honom.

Jag var hos min osteopat igår och jäklar vad jag satt i både bröstrygg och nacken. Kan säga att massagen inte var skön igår men sen när han hade släppt låsningarna så slappnade min kropp av helt :P Hade lätt kunnat gå och lägga mig sen hahaha

Idag håller vi tummar och tår för Emma och Nasi som gör första starten på SM :)

Nej nu ska jag nog äta lite frulle och vänta på att Belinda vaknar :)
Vi hörs mer sen puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: