Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Forever young

Kategori: Allmänt

Trodde det skulle bli en lång dag på jobb idag för jag hade en innerdörr med MASSOR med limrester som skulle skrapas ren.
Men gick hur lätt som helst med en bra skrapa och massa tinner :)
Så nu är jag hemma för hade inte mer som skulle göras idag på jobb :P
 
Sitter och äter lite röd grapefrukt och dricker ett glas Berocca med MSM i.
Tror jag ska ta en tur till skogen med Darre sen och motionera lite.
Annars är det ganska lugnt, har lite tvätt som ska hängas in i klädkammaren samt Darrs handdukar ska vikas och läggas på plats så det ska jag fixa med sen också :)
Vi hörs mer sen
puss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: