Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Feber delux!

Kategori: Allmänt

Sover som en kratta just nu :S
 
Var helt slut i fredags, hade egentligen tänkt spendera både fredag och lördag på Helsingborgs festivalen men...
Kroppen hade andra planer !
 
Som sagt va helt slut i fredags när jag kom hem och ögonen gick bokstavligt talat i kors på mig.
Men tror ni jag kunde sova på natten.. nee nee... sov kanske totalt 4 timmar och mådde riktigt dåligt hela lördagen så spenderade mesta dels av tiden i soffan antingen kollandes på Fälttävlans dressyren från OS eller med film.
 
Svetten rann av mig hela dagen typ och efter att jag trodde jag skulle kollapsa i kön i affären (som jag gick inom på Lillemans kvällsrunda) så tog jag faktiskt tempen !
Kan väl bara konstatera att med 39 graders feber så var det kanske inte så jätte konstigt att jag mådde dåligt :O
 
Blev lite Alvedon och Ipren sen åt jag lite kex med brieost och färskost med vitlök och örter framför tv.
Var ganska så mysigt ändå trotts feber.
 
Men jag lyckades somna i soffan sen iaf så har sovit några timma inatt :)
vaknade vid 3 tiden när febern var på väg tillbaka så stoppade i mig mer Alvedon.
 
Har roat mig med att kolla runt lite på nätet nu på den tidiga morgonen och hittade 2 helt hysteriska klipp på youtube. Ska se om jag hittar dom igen så lägger jag ut dom till er :P
 
Men jag känner mig verkligen sååå liten när jag mår så här :S
Får väl ta och bråka lite mer med läkarna så dom kollar varför jag är så svullen i halsen och varför jag får feber hela tiden.
Skolan börjar ju igen om mindre än 1 månad och då måste jag vara på topp !
 
OJ! vilket gnälligt inlägg detta blev förlåt.. återkommer med ett mer positiv nästa gång
 
puss och kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: