Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Det som inte dödar det härdar

Kategori: Allmänt

Idag har jag verkligen varit mer död än levande !!
 
Gjorde jobbet i Hbg i morse sen till pappa och jobba.
Men jobbade bara till 14 tiden sen hade jag inte mer och göra så körde hem och vilade lite.
Kändes som mitt huvud skulle sprängas !
 
Min kropp har verkligen inte samarbetat alls idag grrrr
Halsen har gjort ont igen och jag är ju fortfarande svullen i mandlarna, öm i hela kroppen och sen huvudvärken.
Nacken har bråkat som in i också men linimentat den  och ska till Tobbe nästa vecka så blir otroligt skönt :)
 
I kväll har jag bara fixat lite hemma och ätit typ och varit ute med lillman :)
 
Men vi hörs mer i morgon ska fixa mig för sängen nu
 
Natti natti puss
 
 
 

Kommentarer

  • Paul säger:

    Natti natti för femte gången:-)

    2012-07-26 | 23:37:36

Kommentera inlägget här: