Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

A little bit of heaven

Kategori: Allmänt

God Kväll !
 
Då var det snart torsdag och som vanligt undrar jag vart dagarna tar vägen haha
 
Gårdagen spenderades med en massa jobb och 1 timme i solen iaf :D
 
Var grymt spänd i min nacke så det blev massa liniment och spikkudden sen sov jag som en prinsessa och drömde om den fetaste solsemestern man kan tänka sig ;)
hahah Tur jag aldrig har påstått att jag är normal ;P
 
Idag var det ju jobb som vanligt som gällde och på fredag är det sista dagen med dubbla jobb för min del :)
 
Direkt efter jobb åkte jag hem och tog en dusch ( behöver jag skriva att det blev en kalldusch i denna värmen?) och sen styrde bilen mot Helsingborg för att äta med Belinda :)
Ja man kan väl bara säga att åt gjorde vi som vi aldrig hade sett mat förr hahaha
Glad jag bara hade ätit en frukost bulle på förmiddagen ;)
 
Vi tog oss tiden att ta en promenad och njuta lite i solen och bara snacka lite skit innan jag körde hem och B körde till stallet.
 
Har precis kommit in från 1 timmes pw med Darre så nu blir det en snabb dusch och sen sängen för min del.
 
Natti natti sov gott
pusssssss
 

Kommentarer

  • Belinda säger:

    Har nog aldrig ätit så mycket och snabbt på en och samma gång :)
    Men Gud vad gott det var! Det var efterlängtat :)

    2012-07-26 | 06:57:27

Kommentera inlägget här: