Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Vart tar tiden vägen?

Kategori: Allmänt

Då sitter jag här med min morgon smoothie igen och har varit ute och motionerat och duschat.
30 minuter kvar tills jag måste gå till skolan så blir till att snart hoppa i lite kläder och fixa till sig :)
 
Är ju ganska grått ute idag men jag hoppas regnet håller sig borta så kan jag och lillman gå på en pw mellan mina lektioner idag :P
 
Hoppas ni får en bra Onsdag och förresten är det bara jag som tycker denna veckan går i raket fart?
Jag menar det är redan Onsdag!! :O
Vart tog Måndagen och Tisdagen vägen?
haha men men bättre det är man satt och tyckte tiden gick jätte sakta ju ;)
 
Men nu måste jag sätta fart!
 
Hörs mer sen Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: