Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Time for school!

Kategori: Allmänt

God morgon!
 
Sitter här nyduschad efter 50 min PW och dricker min smoothie med soja yoghurt blåbär med lite frysta halon och protein pulver i, sen en kopp te till det. En bra start på dagen helt enkelt! :)
 
Om en timme har vi upprop i skolan så blir till att hoppa i kläder sen och fixa sig så man kommer iväg :)
blir bort för upprop och info sen hem igen för jag har inte lektion förens 12.30 idag.
Så blir väl en 2 timmar hemma imellan skulle jag gissa.
 
Då kan jag passa på att äta lunch och ta ut Lilleman på en kissrunda.
 
Nej nu måste jag få i mig frukosten så jag inte blir sen fösta dagen haha ;)
 
Vi hörs sen
Wish me luck
PUSS
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: