Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

The Beginning

Kategori: Allmänt

Då var första skoldagen över och det var ju inte direkt ansträngande haha
1 timmes upprop i morse med lite info och sedan hem för att vara tillbaka halv 1 för svenska lektion som endast innhöll info om kursens innehåll och vad som krävs för dom olika betyden :)
 
Passade på att vara ute och kasta lite boll med Darre när jag var hemma så han låg utslagen när jag gick ;)
 
Eftermiddagen har spenderats med matteboken och på Måndag kommer jag tenta av den så håll tummarna för mig då :)
 
Annars har jag bara fixat lite hemma och tagit det lugnt nu på kvällen!
Klockan ringer 05.15 i morgon bitti så blir snart sängen för min del faktiskt.
 
Så nu säger jag natti natti så hörs vi i morgon
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: