Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Regn, regn och åter regn

Kategori: Allmänt


Oj förlåt nu har dagarna sprungit iväg igen och jag har inte haft tid att hålla er uppdaterade!
 
Sitter och häller i mig lite frukost just nu.. snart tid och fixa sig för skolan.
Fick bli en runda till gymmet och köra på crosstrainern i morse sen en liten runda med lilleman för regnet öser ner och åskan den går.
 
Igår va det skolan som gällde fram till halv 4 sen bara hem och äta lite och byta om för att köra till stallet och massera lilla Nasi :)
Passade på att ta kvällens PW i Bruces när jag ändå var där :)
 
Annars har det mest varit pluggande och motionerade sen sist vi hördes :)
 
Emma och jag var på bio i fredags och kollade på Snabba cash ll, måste faktiskt att jag blev förvånad över att jag tyckte den var helt okej då jag verkligen inte gillade ettan :P
 
Nej måste sätta fart nu men vi hörs och ja lovar att inte dröja lika länge tills nästa gång ;)
 
Puss
 
Så här tycker min hund om våra tidiga mornar ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: