Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Power for my determination

Kategori: Allmänt

Sitter nyduschad med datorn i knät och undrar vad dagen tog vägen och hur jag ska hinna allt?!
Men skam den som ger sig och bara man har viljan så klarar man allt ju.
 
Åkte och masserade Nasi i förmiddags och snackade lite med söta Emma :)
Passade på att köra inom Bruces när jag ändå va i Helsingborg, så det blev en 35 min PW med Darre där innan vi körde hem och åt lite lunch.
 
Har fått pluggat lite till idag men ack så jobbigt det är just nu! Mitt huvud vill inte alls samarbeta med mig :S
Inte bra med sommarlov haha man kommer helt av sig ju!
 
I morgon ska jag börja något nytt som jag aldrig provat innan och det är både spännande och nervöst.
Hoppas verkligen jag klarar av det!
Ni kommer få veta när jag är klar med det och vet resultatet :P
 
Nej nu är det tid för mig att krypa ner under täcket och sova lite
Natti natti puss på er alla
 
Bilder från promenaden i Bruces idag :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: