Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Everybody

Kategori: Allmänt

God morgon eller god förmiddag passar väl egentligen bättre :)
 
Har varit ute på en PW med syster nu på morgonen i ett underbart väder och lilleman passade på att ta ett bad i havet och svalka sig lite :)
 
Nu sitter jag i soffan nyduschad och ska äta lite frukost för att sedan ta tag i matteboken som ligger här och väntar på mig haha :P
Men har ju en vecka på mig med den iaf ;) blir till att plugga i turbofart!
 
Somnade som en stock igår kväll med mobilen i handen mitt i ett sms haha
Förlåt att jag somnade ifrån dig ;)
 
Nej nu vill min mage ha lite mat i sig, hörs senare
Puss
 
Frukost!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: