Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Återbesök

Kategori: Allmänt

God morgon :)
 
Va så trött igår kväll så jag orkade faktiskt inte sätta mig och blogga :S sorry
 
Tänkte bara summera gårdagen lite snabbt.
Hade 1 timmes matte på morgonen sen direkt efter det så gick jag hem och hoppade i träningskläderna igen och så gick jag och Darre på dagens andra PW som blev 40 minuter lång.
Vi hade faktiskt tur med vädert :) Små regnade när jag var på väg till skolan på morgonen med sen när vi skulle ut och motionera så kom solen fram lite mellan molnen. Dock blåste det ju en hel del och det gör det fortfarande.
Är hösten på väg?
 
Men iaf åter till summeringen!
Blev en snabb vända in i duschen sen och bara skölja av sig för att sedan fixa lite lunch och äta innan jag skulle tillbaka till skolan.
 
12.30 hade jag 2 timmars engelska med info och prov för att kolla hur alla ligger i sina kunskaper.
Därefter en kort paus och sedan 1 timmes Svenska med muntlig argumentation på agendan de första 2 veckorna.
 
Väl hemma blev det en snabb runda ut med lilleman för att sedan ställa sig och laga mat.
 
Senare på kvällen blev det dagens tredje och sista PW som även den landande på runt 40-45 minuter :)
 
Sen slappade jag lite och somnade gott ;)
 
Hoppas ni orkade läsa allt :O blev kanske inte så kort som jag tänkte mig hahaha
 
Nu sitter jag här med min frukost och har varit ute och motionerat i 40 minuter.
Ska strax hoppa i kläder och köra till pappa för idag ska Alice på återbesök hos Kristine.
Blir skolan i eftermiddag och sen lite plugga hemma och mer motion :)
 
Ha en bra dag och blås inte bort
Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: