Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Drive by

Kategori: Allmänt

Började dagen med att tvätta och plugga innan det var dax för att cykla till skolan och skriva prov i Engelska.
Kändes sådär men fick mejl på sena eftermiddagen från min lärare att jag hade fått 85% så fick ett VG :))

Slappade lite sen efter lunch sedan hoppade jag i träningskläderna och tog Darre och körde och hämtade Snobben hos pappa och så körde vi till skogen och promenerade 1 timme.
Var väldigt uppskattat av dom och det är alltid trevligt.

Kollat film i kväll och bara slappat.
Blir jobb i morgon och sen får jag se om det blir stallet eller inte.

Nee ska nog kolla lite mer film innan det blir sängen för min del

Natti


Dagens lunch


Doggarna innan promenaden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: