Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

It's gonna be a bumpy ride

Kategori: Allmänt

Här sitter jag mitt i natten med min förkylning som jag har en känsla av att den kommer sätta sig i mina bihålor ;/
Har grymt ont i min käke och vid kindbenen :S
Skall gå och ta lite spray som jag fick sist sedan skall jag försöka sova igen.

Dagen har varit ganska lugn för jag har inte orkat göra så mycket mer än att plugga, fixa lite papper till pappa samt rida Madeira.

Maddisen var på hugget som vanligt och efter lite tillrättavisning efter att hon helt plötsligt varken kunde rygga rakt eller göra byte så gick honom som på en räls :P ja hon är iaf som ett X2000 tåg för hon bara går och går och farten är det inget fel på iaf ;)

Måste bara säga att det finns inga handskar som är så underbara att rida i som Roeckl's.
Under alla dessa år som jag har ridit så har jag mesta dels av tiden bara kunnat rida i deras handskar. ÄLSKAR DOM !


Hoppas snart jag hör något angående det jag va på möte om i måndags. Hade varit så nice ! :)

Nej natti natti på er så hörs vi snart igen
puss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: