Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

In my mind

Kategori: Allmänt

Då var åter en dag passerad och jag har äntligen skrivit klart min recension!!
Så skönt är det och jag blev riktigt nöjd med den.
Nästa som ska skrivas är två uppsatser om mytomspunna personer eller gudar.
men det orkar jag inte idag !

Annars har jag bara jobbat, stallet och pluggat idag.
Tvättade dock öronen på Alice och avmaskade katterna, Pumba hatar när jag gör det och han både försöker bitas och kämpar för att komma loss hahha synd bara att han inte vinner ;)
Tiger däremot är mycket lättare, bara att öppna munnen och stoppa ner tabletten.


Men !!!
I morgon är det torsdag och jag längtar ! :))


Har ni nu laddat kvasten så ni kommer till blåkulla i morgon? ;)


Blid på Pumba och Tiger :)  ( dom vill ju också vara med)

Pumba


Tiger

Kommentarer


Kommentera inlägget här: