Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I’m crazy but you like it

Kategori: Allmänt

God morgon :)

Solen lyser idag och jag är morgon pigg så tänkte sätta mig och plugga lite.
C gav mig lite idéer om vad jag kunde skriva om så nu flödar fantasin igen :)

Igår var en bra dag, vaknade tidigt som jag alltid verkar göra nu för tiden igen så det är skönt.
Åkte till Stallet på morgonen och fixade till Maddisen och sen promenerade vi i 25 min och njöt lite av solen.

Hade tänkte att jag skulle hinna sola innan det var dax för jobb men det gjorde jag inte :/
får bli i helgen istället.
Som sagt, efter stallet blev det jobb någon timme, var mesta kontorsarbete idag samt lite bankärenden så det var inget avancerat direkt.

Blev en tur inom Kvantum på vägen hem och handla lite så jag kan baka lite i helgen :)

Sen fixade jag mig för sen blev det middag för 2 och filmmys med mitt sällskap.

Idag tänker jag bara plugga, stallet samt ut en runda till min söta lilla brorsdotter som ska få påskägg :)

Ha en underbar Långfredag

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: