Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Flying high

Kategori: Allmänt

Halloj !

Har ni haft en bra helg?
Min har varit helt okej tycker jag.

Igår åkte jag till Madeira på förmiddagen och tömkörde henne lite, hon va fin och jobbade på riktigt bra :))

Tog vägen in om solariumet på vägen hem och solade lite :P Var grymt skönt och ska blir skönt att inte se ut som ett lik så länge till ;) 

Blev Planka på Danny's Corner sen på kvällen. Riktigt gott var det :P

Annars bara lungt...

Idag har jag än så länge bara varit i stallet och nu har jag precis fått lite lunch i magen.

Maddisen var fin idag :) Vi tog ett litet snabbt pass på banan bara och hon gjorde allt som hon skulle.
Så skönt när allt slit lönar sig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: