Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Working girl

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan med en snarkande hund bredvid mig.. han är så söt när han sover haha ♥
 
Somnade sjukt tidigt igår (tror hon va runt 16-17-tiden) och sov till kl.6 i morse.. riktigt sliten måste jag ha varit :O
 
Började morgonen med en timmes promenad i mina nya Reebok Easytone Reenew III
invigde dom igår när jag va i skogen på långrunda med vovvarna :)
 
Efter morgonrundan blev det frukost och en vända in i duschen för att sedan sticka till Helsingborg och fixa extra jobbet.
 
va klar vid 10.30 och stack till pappa och snackade lite med honom innan det va tid att åka hem och fixa lunch.
Idag blev det bakad potatis, kyckling fräst i curry, sallad och lite gräddfil.. mums!
 
nu ska jag slappa lite till sen fixa lite här hemma och ikväll bli det jobb 22-09
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: