Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Knas

Kategori: Allmänt

Hej alla glada! :)
 
Hoppas ni har haft en bra måndag!
 
Min dag började väldigt lungt.. kände att jag hade en super plan å skulle hinna med både motion och sola...
MEN!!
När jag satt och åt frukost efter varit ute med vovvarna och hämtat tidningen så ringde dom från jobb..
folk sjuka å ingen som kunde jobba.. 
vilket resulterade i att jag nubsitter på jobb för andra gången idag.. fick ta ett pass mellan 12.30-17.00 sen hem till hundarna och rasta dom sen tillbaka och jobba mitt vanliga pass som började 22.00
 
Pappa och Åsa kom hem från England en liten stund innan jag skulle köra så nu är ordningen återställd igen :)
Vilket betyder att i morgon åker jag hem till mig själv igen.. :)
 
Åsa hade handlat en klocka till mig i pressent också ochndet va precis vad jag behövde.. har tånkt köpa en ny ett tag nu men inte kommit till skott :p
Glömde dock fota den så istället får ni en bild på mina pannkakor jag fixade när jag va hemma mellan jobben ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: