Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

You are beautiful no matter what

Kategori: Allmänt

Tiden har gått såå långsamt senaste 2 dygnen och jag håller på att bli galen på att vara sjuk!!
 
Har iaf varit hos pappa hela dagen och passat hus och hundarna blev mest slappande efter som det regnade nästan hela dagen.
 
Har en grym huvudvärk och käkar och kindbend spänner något otroligt mycket så nu ska jag bädda ner mig och hoppas på att det har släppt i morgon. Men så blir det ju när det är krig i kroppen mellan antibiotikan och streptokockerna ;) hahahaha
 
Känner för att baka något så funderar på att göra det i veckan eller till helgen.. vet dock inte vad än eller vem jag ska ge det till men det kommer jag nog på :P
 
natti natti sov gott puss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: