Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Slappar!

Kategori: Allmänt

Äntligen helg ;)
 
Fredagen var det skolan som gällde hela dagen..
Hann med den vanliga PW på morgonen innan och svettigt var det ;)
 
Blev en god fredags middag sen med fjäriljkotletter, broccoli, gurka och tomater samt bea :P
säger bara MUMS!!!! ocg shit va mätt jag blev!
 
Vilade lite på maten och sen blev det 1h 45min promenad med syster  och illa nog var jag fortfarande mätt efteråt hahaha
 
Funderade lite på att köra och kolla på Emma när hon tävlade i morse men vaknade och somnade om så blev inget :S
Men efter som hon och Nasi är så gryma så är dom i final i morgon så funderar på att köra och kolla då istället ;)
 
Just nu håller jag på med tvätten, blir lite städa och sen en promenad i skogen hade jag tänkt mig :)
 
Hoppas ni har en bra helg
puss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: