Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Maybe it could be something?!

Kategori: Allmänt

Hoppas ni har haft en bra start på veckan min har varit helt okej :)
Önskar dock bara att jag kommer snabbt ur min mardröms period haha va längesen jag hade en sån period men nu har jag det varje natt och det suger ganska mycket!
 
Har motionerat, pluggat och jobbat idag och är ganska seg just nu så tänkte lägga mig en stund på spikmattan och sen krypa ner under täcket :)
 
I morgon bitti ska jag äntligen till Tobbe och fixa min kropp igen!
Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli :P
 
Bjuder på en bild från i morse innan jag skulle ut och motionera
Ser ut som fan men det får ni stå ut med :P
 
Sov gott puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: