Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Living my life

Kategori: Allmänt

God morgon på er
Jag har nästan precis gått upp och fått lite frukost i mig så nu ska jag ut med lilleman och sen blir det en runda till affären för idag ska jag baka tårta till pappa som fyller år i morgon :)
 
Darre började på sin antibiotika i tisdags kväll och allt verka fungera so far iaf :)
Tassarna sen mycket bättre ut och hans mage har klarat det bra, menjag ger honom andapsin så det skydar ju mycket innan tabletterna hamnar i magen.
 
IKväll blir det fondue med mina fina tjejer på Oasen i Helsingborg, ska bli riktigt mysigt :)
 
Nej dax att sätta lite fart men slänger in bilder på mina fina pojkar ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: