Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Heavenly

Kategori: Allmänt

Ligger under täcket och ska snart försöka sova lite för klockan ringer om typ 6½-7 timme :S
Känns lite sådär kan jag säga för jag kommer vara död hahaha
 
Var hos pappa i eftermiddags/kväll och fikade och kidnappade tvättmaskinen lite :P
 
Var hemma vid 19 tiden sen bara ätit, hängt tvätten och tagit det lugnt faktiskt.
Vilket har varit riktigt skönt för har arit mer död än levande idag!
 
Tänkte slänga in lite bilder på mitt tårtbakande och sen hörs vi säkert i morgon
Natti natti puss
 
I tårtan har jag hemlagad vanliljkräm på understa lagret, sen har jag mosat banan, björnbär, hallon och blåbär på nästa lager och längst upp är det vispad grädde som är uppblandad med lite av vaniljkrämen och garnering på det :)
kakan på väg in i ugnen
ute ur ugnen och valiljkrämen och bären är lagda så nu ska den in i kylen i väntan på att färdigställas
 

 
Färdig :)


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: