Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Any way, any day

Kategori: Allmänt

Hej på er alla söta :)
 
Idag är jag mer död än levande känns det som haha
Men måste säga att det va skönt att sova inatt för kommer inte ihåg något jag drömde och med tanke på att jag brukar drömma att jag bli rånad, knivskuren och en massa andra hemska saker så var det underbart! :P
 
Hade en tjejkväll igår med mina fina flickor Emma och Belinda och vi hade det riktigt bra.
Mötte upp tjejerna i Helsingborg strax innan 19.30 för att gå till Oasen och äta Fondue.
Satt väl där i lite mer än 2 timmar och snackade och åt så vi alla fick ont i magen haha
Fortsatte ner till Lila sen och bara drack lite och hade det allmänt bra :)
 
Idag har jag bara mött upp min syster som hade Lilleman inatt så tog vi och åt lite frulle och snackade bara och nu ska jag strax fixa klart tårtan som jag bakade till pappa igår. Behöver bara lägga på yttersta grädden idag samt garnera den så är den klar.
Så efter det kör jag ut till pappa och grattar honom på sin 68års dag :)
 
Så här så jag ut igår ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: