Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Another side of me

Kategori: Allmänt

God morgon på er alla!
Jag sover så sjukt dåligt just nu, bara drömmer en massa och är det inte mardrömmar så är det vanliga drömmar och vaknar till hela tiden.
mitt huvud känns just nu som jag har stått på huvudet och sovit inatt och spänningarna i nacken är något otroligt..
 
Ska strax ut med lilleman och sen får det bli en stund på spikmattan samt kyla mina gamla skador i nacke och bröstrygg så blodet kan cirkulera lite mer igen.
 
Ska klippa mig idag och vet inte riktigt vad jag ska göra med det.
Gillar ju allt mitt hår men hade kanske varit kul med lite förändring?
hmm får väl helt enkelt se vad det blir :P
 
Är halvvägs igenom antibiotikan nu och äntligen verkar det som halsen börjar lugna sig och jag har inte alls lika ont i kroppen heller så hoppas verkligen att detta fixar det och jag slipper operation sen!!
 
VAr en runda till stallet igår och körde med Emma med Ofsi och Angi till ridhuset så hon kunde jobba dom lite vettigt.
Pojkarna skötte sig utmärkt och jag blev ju extremt sugen på att rida igen hahaha
 
Nej nu får jag sätta lite fart på mig
 
vi hörs puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: