Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

4 days left

Kategori: Allmänt

Såå underbart och vakna upp idag och ÄNTLIGEN må lite bättre :)
Har 4 dagar kvar på antibiotikan och är ju visserligen fortfarande svillen i halsmandlen men jag hoppas så att det inte kommer tillbaka sen!

Skulle egentligen tvättat igår kväll men hade en sån huvudvärk hela dagen så ändrade det till i eftermiddag istället :P
 
Var och klippte mig igår och jag är såååå nöjd!!
Mitt hår blev helt perfekt! :D
Tog bara en centimeter där bak och sen har jag klippt upp det en hel del och sen stylade hon det till mig :)
Jag har ju mycket och tjockt hår och vill gärna ha mycket hår kvar men vill ha liv i det för det är så tråkigt när det bara hänger där.
Jag verkligen älskar mitt hår hahahaha
 
Nu ska jag väcka lilleman så ska vi ut på promenad och njuta av solen som äntligen är framme idag
 
puss på er
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: