Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

The Fairytale of my dreams

Kategori: Allmänt

Min dag har varit toppen..

Började dagen med en PW med lilleman.. blev 6km idag.. var dock lite grått och små tråkigt (solen hade inte riktigt vaknat då haha)

sen frulle och duschen för att sedan cykla till skolan och ha svenska..
1 timme senare va jag på väg hem igen efter fått allt jag ska göra på svenska innan sommaren är här samt bestämt med min SH lärare när jag ska ha första provet (av 2) :)

Väl hemma blev det en snabb lunch och hoppa i stallkläder och iväg !

Körde inom pappa för att göra lite kontorsarbete åt honom = lättförtjänta pengar :)

Madeira fick jobba lite på lina idag för hon var väldigt trött igår när jag skrittade henne
men hon var fin idag :) sen skrittade vi av ute för hand
Hon är så mysig och hon har verkligen kommit så långt sen vi började :D

Har varit hos min mamma nu på kvällen å snackat lite och hundarna busade lite.. samt gjorde våfflor till henne

Nu blir det lite plugg innan sängen kallar.. blir tidig morgon i morgon !

Sen engelska prov på Torsdag så blir ultra mycket plugg i morgon em/kväll !

Natti natti på er

snart helg igen !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: