Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Lördags morgon

Kategori: Allmänt

och solen lyser in genom mitt fönster :)

Igår jobbade jag först, sedan åkte jag till Madeira och fixade till henne.
Hon hade vilodag så vi promenerade 25 minuter bara så hon fick rört lite på sig iaf :)

Sen var min plan att städa lite och plugga men somnade på soffan och vaknade några timmar senare,
dumma virus ;(

Nu har jag precis tagit lite alvedon och hoppas att jag inte kommer må allt för dåligt idag.
Blir strax att hoppa i kläder sen till stallet, måste dock först väcka Darre som fortfarande sover den lilla gottegrisen :)

Har tvättid efter lunch så det är planen i eftermiddagen samt städa lite

men vi hörs senare :)

Lägger 2 bilder från vår promenad igår, en på Madeira och en på Darre



Kommentarer


Kommentera inlägget här: