Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Första inlägget / Helgen

Kategori: Allmänt

Hej alla glada :)

Ja då hade jag tänkt ge mig in i bloggandet och se hur det fungerar och om det finns någon där ute som vill följa mig :P


Helgen har varit bra tycker jag :)

Fredagen var lugn, efter varit på vårdcentralen och tagit massa prover så åkte jag till stallet och motionerade fina Madeira. Sen blev det en slappekväll.. grymt skönt!

Lördagen började i stallet och satt upp på en väldigt pigg häst som tog ett tag på sig att slappna av men sen när hon väl gjorde det så blev hon såå fin. Hon fick galoppera av sig lite på banan så blev hon lycklig haha.

Klockan springer som vanligt iväg när man är i stallet och efter rispasset gick jag en runda med Darre (Dark Riverside) och sedan hem och ha lite mat i magen :)

Kvällen spenderades med trevligt sällskap och film.. kan inte bli bättre

Idag tog jag stallet på fm, Madeira fich gå lite på lina idag och hon var riktigt lös och ledig och en hund som var glad att han fick vara med å springa några timmar i stallet :P

skulle plugga när jag kom hem men råkade somna på soffan haha å vaknade typ 4 timmar senare :S
men ska lägga mig och läsa lite nu iaf :)

laddar för ny vecka hoppas ni haft en bra helg och får en ännu bättre vecka

Bjuder på en bild på Madeira



Kommentarer

  • Kerstin säger:

    Tjena kul att du hittat till bloggvärlden.

    Kommer att följa och se vad du hittar på ska bli kul.

    Titta gärna in på min sida..Kram Moster

    2012-03-19 | 06:59:00
    Bloggadress: http://kerstinboos.se
  • Lolita säger:

    Det är tur att alla bloggar så man kan hålla reda på vad ni pysslar med ;) Kul :) Kram!

    2012-03-19 | 08:17:40
  • Camilla säger:

    Kram till er båda :)

    2012-03-21 | 00:41:07

Kommentera inlägget här: