Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

You are forever in my heart

Kategori: Allmänt

Vilket underbart väder vi har haft idag :)
Hoppas ni har varit ute och njutit av solen.
 
Jobbade hela dagen sen snabbt hem och lämna Darre och byta om för att köra till Väla och möta upp Emma :)
Vi gick och snackade en massa och jag handlade ett par leggings bara.
Va mysigt att bara ses för vi har ju inte setts på 1 vecka nu :P hahaha
 
Måste slänga ut lite hästsaker på försäljning också, känns så onödigt att det bara ligger och inte används!
Får ta tag och gå igenom allt, har ju ganska så MYCKET :O
 
Lovade ju bilder på skorna jag köpte i lördags så här kommer det :)
 
 
 
 
Nu ska jag ta min medicin och sen ska jag ta och sova lite så man vaknar i tid i miórgon för jobb
 
puss puss på er och sov gott
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: