Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

You are my sunshine

Kategori: Allmänt

Helt underbart och vakna av att man känner solen som värmer ens kropp :)

Idag ska lilleman och jag ut till pappa och passa hus och hundarna för Pappi, Åsa och Anthony ska till Denmark med några som är nere från Floda.. Jag har inte riktigt koll på läget hahha

Tänkte passa på och slänga in alla hundarna i duschen och sen får det bli kloklippning och borstning.. eller ja det är ju mest Snobben som behöver borstas !

Beställde skor på Nelly igår.. hittade 3 par på rea så blev inte slls så farligt dyrt faktiskt :P
Bilder kommer kanske senare :)

Fredagen för mig bestod utav att köra till vellinge till min osteopat så jag kunde få en välbehövlig massage och släppte några rejäla låsningar. Så nu kan jag röra mig och andas igen ;)

Körde inom Malmö på vägen ner och hämtade färg till pappa på Syntema också.

Väl hemma igen så fick det bli en kycklingsallad till lunch och sedan till stallet för att köra B och hennes häst till veterinären så han kunde bli vaccinerad.

Vädert va ju kanske inte det roligaste igår :S
Tycker lite synd om alla studenterna men jag hoppas att dom alla hade en underbar dag iaf :)

Blev lite städning och matlagning på kvällen men sen va jag så seg och trött efter behandlingen så fick bli soffan och kolla på Criminal Minds :)

Nej vet ni vad.. nu blir det till att hoppa i kläder för snart ska jag köra.

Hoppas ni har en bra dag och en bra helg

puss puss

Blir en bild på mig och Eros idag.. tror denna är tagen för ca. 6 år sedan.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Hej fin blogg!

    Kan du inte visa bilder och berätta om hästarna du brukar rida?



    /Sofia

    2012-06-10 | 23:08:28
  • Camilla säger:

    Hej Sofia !

    Tack så jätte mycket :)

    Absolut kan jag det. Hästen jag ridit nu på det senaste ligger det en del bilder på och just nu har jag ingen jag rider eller utbildar varje dag utan hjälper till med lite tips och hjälp när folk behöver och sen masserar jag en tävlings häst också.

    Hade dock tänkt pressentera mina tävlingshästar jag haf under åren inom snar framtid :)

    2012-06-11 | 07:59:00
    Bloggadress: http://darkriverside.blogg.se/

Kommentera inlägget här: