Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Mirror mirror on the wall.......

Kategori: Allmänt

....say me how's the prettiest of them all?


Måste bara säga att jag är lyckligare än jag varit på länge och jag mår så jävla bra !
Tänk att livet faktiskt kan vara så här bra med så lite förändringar.. helt otroligt :))

Igår blev det mat på Österns pärla och sedan bio därefter :)
Vi kollade på Snow white and the huntsman
Tyckte den va riktigt bra faktiskt ! Ganska mycket action i den med :)

Blev en mysig natt också så kunde knappt bli bättre :)
Tack till er alla som varit inblandade och även söta Emma som skötte sig bra på helgens tävling med personbästa och vinst i B-finalen och en 2:a placering i A finalen :))

Hämtade hem min lilla vovve från mamma vid lunch tid så va utan honom ett helt dygn och jag tror vi hade saknat varandra lika mycket hahah
Blev lunch med mamma också innan jag åkte hem för att sedan fara iväg igen hahah

Kom hem för en liten stund sedan och sitter bara här och känner mig glad för att vara där jag är i livet just nu :)
Blir jobb i morgon så är snart dax att leta upp sängen. Darre har redan lagt sig och sover gott :)

Puss och kram på er så hörs vi i morgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: