Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Spinning through the town

Kategori: Allmänt

Lever ni idag? Hoppas ni hade det super igår trotts regnet som öste ner, men det blev iaf bättre framåt kvällen :)
 
Jag hade en riktigt bra midsommar med god mat och allt det och sedan mysigt sällskap på natten :)
 
Kom hem efter lunch idag och lagade lite mat och sen blev det soffan och film.
Somnade dock och sov några timmar haha men det va riktigt skönt :)
Dock lite stress för jag till 18.30 och skulle ta antibiotika vid 16 tiden hahaha men tog det iaf så fort jag vaknade :P
Ska ställa klockan så jag inte somnar ifrån sista tabletten ikväll.
 
Har varit ute och gått en timme med Darre nu på kvällen och nu har jag landat i soffan igen.
Känner mig inte fullt lika sjuk idag så hoppas att det är på rätt väg nu så man kan få bli frisk snart.
 
Hämtade mina skor som va restade på Nelly så nu har jag fått alla :)
Verkligen älskar dom :))
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: