Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Sleepning beauty

Kategori: Allmänt

Är verkligen trött nu !!

Har varit full rulle hela dagen..
Har klippt alla gräsmattorna hos pappa idag samt gått med trimmern på insidan av staketet runt stora gräsmattan samt utanför verkstaden så får jag fortsätta på resten i morgon :)

Blev en runda på Ikea efter jobb idag. Handlade för hela 59:- haha fast använde mitt pressentkort jag fick i julas så vet knappt om det räknas :P

Har precis varit ute med Darre på kvälls runda så nu ska jag leta upp min säng och sova!

Vi hörs mer i morgon :)
Hoppas ni har njutit av solen idag :)

Bjuder på en bild av mig från ikväll (kom ihåg att jag är mer död än levande)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: