Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

On top !

Kategori: Allmänt

Förlåt mina söta vänner men jag har haft sååå mycket på sista tiden med allt som skulle bli klart till skolan så har verkligen inte haft tid att blogga :/

Men nu ska jag skärpa mig för nästa vecka blir det lugnare med skolan och jag får denna terminens betyg..
Bara si sådär 4-4,5 år kvar att plugga nu för att nå fram till första delen av min plan för framtiden :) men kommer bli så jäkla bra sen :D

Helgen är bara lugn.. försäker kurera mig för mina halsmandlar är stora som hus och jag har feber :S
Men tog en runda på Ikea med B idag och blev lite handlande :) En ny lampa till mitt vardagsrum, lite småförvaring till byrån, ny sprits då jag lyckades ha sönder min, lite fler galgar då jag alltid verkar ha för lite av det samt fårskinn att ha bredvid sängen så det är mysigt om fötterna när man går upp på morgonen :)

Tänkte lägga mig och kolla lite film snart sen i morgon ska jag jobba lite. På måndag är det sista träffen på engelska kursen och det ska bli riktigt spännande och se vad jag får för slutbetyg i den för det har verkligen varit det som jag har kämpat med hela terminen så håller tumarna :)


Vill hitta filmen om boken jag läste i engelska för den boken var så bra! måste leta upp den :)

Annars känns livet bara riktigt bra just nu måste jag säga, har fått så mycket positiv energi från flera olika håll denna veckan som jag knappt visste fanns :) sånt är så underbart !

Ja och vi får ju inte glömma duktiga E Och lilla Nasi som red på personbästa i fredags och jag fick ett helt underbart sms som fick mig nästan att tåras i ögonen :) Håller tummarna för er i finalen i morgon !

Pussade på min lilla brorsdotter idag med :) älskar henne över allt annat ♥

Blir en bild på lilla söta Pumba :P han kan verkligen sova gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: