Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I'll be there in a heartbeat

Kategori: Allmänt

God morgon på er alla
 
Solen lyser idag också så underbart!!
 
Idag blir det jobb sen får jag se har inte planerat något är ganska trött så tror det får bli en film eller något.
 
Gårdagen rullade på med början i Vellinge hos Osteopaten, sedan på vägen hem körde jag inom Malmö och hämtade lite grejor till företaget och blev lite socialt innan jag åkte hem till pappa. Men plockade upp min lilla hund på vägen som var hemma för skulle vara hos pappa tills han kom hem och jag skulle till läkaren för det skulle komma en kund och hämta lite grejor som vi hade fixat till dom.
 
Jag måste säga att jag är sååå trött på folk som jobbar på vårdcentraler men egentligen inte vill vara där.
Dom är otrevliga och jag undra hur många personer dom får att må dåligt var dag egentligen.
Säger bara fake it until you make it!!
Ett leende på läpparna och du verkar mycket trevligare.
 
Funderar på en ny soffan här hemma så får nog bli ut och kolla om man hittar någon man gillar :P
Ska ha ett skrivbord också tänkte jag :)
 
Nej nu ska jag ta en dusch och sen börja min dag.
 
Hörs mer ikväll puss
 
 
Darre hälsar på Zlatan ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: