Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Hold onto that feeling

Kategori: Allmänt

God kväll alla sötisar !
Hoppas ni har haft en bra dag :9

Jag har jobbat och stått i som vanligt. Blev mest inne jobb idag för jag hade en hel del som skulle maskeras samt lite saker som pappa hade kört grund på och som behövdes slipas innan han kunde fortsätta på det.
I morgon ska jag ut med trimmern igen så hoppas på vädert blir fint till mig då :P

Kvällen har bara varit lugn.. messat med någon som jag inte har haft kontakt med på nog över 1 år så det var riktigt mysigt.. Telefonen har för övrigt gått varm ikväll hahaha men det gillar vi :P


nee mina gullisar nu ska jag fixa mig för sängen tror jag och slappa lite.. Blir full rulle i morgon med jobb och sen stallet efter det :)

Natti natti puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: