Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Looking for adventure

Kategori: Allmänt

God morgon :)
 
Har varit full rulle dom senaste dagarna så har inte hunnit eller orkat blogga när jag har kommit hem på kvällen / natten och sen upp tidigt på morgonen.
Men inatt har jag sovit som en prinsessa och så skönt att få vakna av sig själv på morgonen och inte larmet.
 
Idag blir det bara lungt.. ska lägga på plats gårdagens tvätt och fixa lite här hemman hade jag tänkt iaf.
Tänkte fota alla mina nya kläder så ni kan få se dom ju :P
Har blivit lite mer shopping denna veckan och även Darre har fått nytt täcke :)
 
Mina annonser går ut idag på Tradera också, helt sjukt va mcket pengar dom har kommit upp i men det gillar vi :P
 
Nej nu ska jag hoppa i lite träningskläder och väcka hunden så får det bli en PW för nu vägrar jag vara sjuk mer och måste börja lite smått igen med träningen ! 2 månader utan träning är alldeles för lång tid!!
 
Vi hörs mer senare pusssss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: